wtorek, 2 czerwca 2015

Perły Piorace Perlux - recenzja

Hej.

Jakiś czas temu dostałam do wypróbowania paczuszkę z kapsułkami do prania Perlux.
Kilka prań mam już za sobą, więc postanowiłam napisać parę zdań o samym produkcie.

Oto co pisze producent :  
Perlux Super Compact COLOR łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z brudem i uporczywymi plamami na kolorowych ubraniach, zachowując przy tym ich intensywność i chroniąc przez mechaceniem się. W ten sposób pranie jest skuteczne i bezpieczne, jak nigdy dotąd. I to niezależnie od temperatury! Dostępne opakowania: 24 szt., 16 szt., 2 szt.

Perlux Super Compact WHITE to innowacyjne, super skoncentrowane perły piorące z proszkiem i żelem. Dzięki hybrydowej technologii, produkt łączy w sobie najlepsze cechy proszków i żeli do prania, dzięki czemu jest niezawodny w walce z plamami na białych ubraniach, jednocześnie chroniąc je przed szarzeniem. Nadaje parniu przyjemny, długotrwały zapach.
Dostępne opakowania: 24 szt., 16 szt., 2 szt.


Oba rodzaje produktu zagościły u mnie. Ot, takie kapsułki, zielone do koloru, niebieskie do białego :


Wg producenta, korzystanie z kapsułek jest banalnie proste - wrzucamy jedną do bębna pralki, na to pranie i... ODPALAMY!
Producent prosi też o pranie w temp minimum 40st. i czasie prania 40 minut. Dla mnie luz, zazwyczaj cykl prania który nastawiam jest dłuższy.

Poszła jedna, druga, trzecia pralka i... Jestem zachwycona!! Pranie jest mięciutkie! Bardzo miłe w dotyku. Do tej pory, wkurzały mnie np. szorstkie i sztywne ręczniki po praniu. Teraz są bardzo fajne, odświeżone, miękkie! Odważyłam się nawet prać ręczniki i ubranka 8 miesięcznej córeczki.

Drugim plusem jest  świeży zapach. Rzeczy bardzo ładnie pachną. I co najważniejsze długo. Zapach nie wywietrzał nawet podczas suszenia na dworze. Bardzo mi się to podoba.
Sam zapach nie jest ciężki, ani natrętny. Szkoda tylko, że producent nie zdecydował się na więcej wariantów zapachowych. Było by to ciekawym rozwiązaniem.

Podoba mi się też prostota użytkowania. Nie muszę bawić się z miarką do sypania proszku (a mam dar do rozsypywania go dookoła :P), ani upychać po kątach wielkiego opakowania (które nie wchodzi mi do szuflady :/)

Często obawiam się wypróbowania jakiś proszkowych czy płynowych nowości, żeby nie zacząć się drapać od zbyt silnego proszku. Tutaj na szczęście reakcji alergicznej uniknęła cała nasza czwórka. Ale, dla Oli sięgnęła bym raczej po Perlux Baby, bo takowy również można kupić.

A widzicie, zapomniała bym napisać o samym efekcie prania! Aj, ta skleroza... Osobiście jestem zadowolona. Kapsułki pięknie spierają nawet plamy z tłuszczu, soku czy dziecięcego obiadku (a co, kto zabroni dziecku opluć mamę przy jedzeniu? No, no? No nikt :]) z ubrań moich i córki.

Podsumowując:
+ dobrze radzi sobie z plamami
+ zawiera odplamiacz plus odkamieniacz
+ przyjemny zapach
+ pranie jest miękkie i miłe w dotyku
+ skuteczny już w 40 stopniach (sprawdziłam!! ;))
+ brak reakcji alergicznej

To mi się podoba! Produkt na 6+!









1 komentarz: